Felsökning och felanmälan


Gå igenom följande steg om er internetuppkoppling slutar fungera:

  • Kontrollera att all utrustning är inkopplad, både ström och nätverksuttag
  • Kontrollera att mediaomvandlaren får nätverkssignal. Om den får signal kommer lampan märkt POWER att lysa med ett fast sken och de två andra lamporna blinka. Om dessa lampor inte lyser eller blinkar, kontakta styrelsen. Kontaktuppgifter finner ni HÄR. Är du osäker på hur mediaomvandlaren ser ut, klicka HÄR.
  • Om mediaomvandlaren blinkar som den skall ,men du ändå inte har någon internerförbindelse, ring till Telias kundtjänst på tel 020-240 250. 
Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s